1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614822 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1949212

Sv: Apropå nånting...
{4606}: Men alla vi tappade ifjol var väl tydligen klara långt tidigare på säsongen om jag förstått det rätt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Jo därför Timrå hade som mål att komma top 8 i allsvenskan, hade väl inga ambitioner eller nån som trodde att dom skulle gå upp. EK med fler va där för att visa upp sig och såklart så är dem inte dum som säkrar ett bra kontrakt nästa säsong.

Ja Olofsson säger så till ST. Exakt vad Haukeland gjorde eller vem som helst, det är ett spel.

Sv: Apropå nånting...
Jävligt lägligt att läcka/sprida den här typen av övergångsrykten precis nu när laget vinglar tillräckligt redan. Lite så att man börjar tänka i större konspiratoriska tankar... Vissel, vissel... Vad heter som där solnattattarnas lag nu igen?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.