Inlägg: 1949344
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nån som tror att något av lagen Karlskoga, MoDo eller Leksand går i kapp Oskarshamn? Och vad det i så fall betyder för Timrå i kvalet?
Synd tycker jag. Även om han inte visat att han platsat i år så är han ung och utvecklingsbar. Såna spelare växer inte på träd.
Ett tecken på lite disharmoni?
Ett miljöombyte bara?