1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614775 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1950112

Sv: Apropå nånting...
Dr.Krykov: Ja. Marknadsföring är bedrövligt å synd nyförvärvet sprack.
Sen vad kan man begära av marknaden mitt under säsong, inte direkt så mycket kap där ute. Speciellt om man har lite å locka med som dem andra klubbarna slm lär h*ra sig

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{4606}: den här säsongen får föreningen godkänt tycker jag. Till nästa säsong är de inte lika okej om det fortsätter på samma sätt. Vill ha mer från marknad och media. Mer ståhej och event. Allt Timrå IK gör behöver inte vara match eller välgörenhet. Bjud in oss på nått jävla jippo med talanguppvisningar och såna grejer.

Bara ett förslag givetvis men tillfällen att se och kanske träffa tränare och spelare skulle inte göra något.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.