Jensen_12: Ett problem kan vara att offerviljan försvinner för vissa spelare i det läget dom är i nu. Efter jul och framåt har det säker mer och mer utkristalliserat sig vilka spelare som kommer få förnyat förtroende nästa år om vi håller oss kvar och vilka som kommer få lämna om vi håller oss kvar. Nubben har säkerligen börjat prata med dom han vill ha kvar. Övriga känner nog på sig att dom inte kommer få vara kvar. Så om vi håller oss kvar förlorar dom jobben. Åker vi ur får dom med största sanorlikhet behålla jobben. Jobbigt läge, kanske inte ger det där sista lilla då...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Efter jul och framåt har det säker mer och mer utkristalliserat sig vilka spelare som kommer få förnyat förtroende nästa år om vi håller oss kvar och vilka som kommer få lämna om vi håller oss kvar.
Nubben har säkerligen börjat prata med dom han vill ha kvar. Övriga känner nog på sig att dom inte kommer få vara kvar.
Så om vi håller oss kvar förlorar dom jobben.
Åker vi ur får dom med största sanorlikhet behålla jobben.
Jobbigt läge, kanske inte ger det där sista lilla då...