1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1950822

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
mikenomad: jag håller med dej, bara det att man slits mellan hopp och förtvivlan. Skrev nog mest om mina egna känslor. Man vågar inte hoppas på nåt snart. Visst var det jättepossetivt med en poäng på draken Färjestad igår. Absolut!! Orkar laget hålla uppe den energien resten av säsongen? det är frågan..? jag ligger lågt i dagsläget då det gäller possetiva tankar om Timrå. Vart motgång nästan hela säsongen. Jag hoppas jag har fel och att det blir mer energi i laget nu.Sjödin kan säker komma in med nya ideer. Men jag är skeptisk. Vi måste ha tillbaka Wedin och dom andra skadade om vi ska ha en chans mot ett fulltaggat AIK som har vittring på finrummet. Hoppas jag har fel som sagt,

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.