1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1950868

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
Jåkkinen: Så synd om JP på nått sätt. Han verkar ha redskapen att kunna leverera mer på SHL nivå där det är mer struktur än hawaiihockeyn i HA. Men han är så så skör karln. Det som gör att jag inte tycker man bör förlänga med han nästa säsong. Gillar han skarpt annars.

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
Sputnik: ja det där med skadehistorik är ju verkligen en tråkig faktor man måste ta med i beräkningen när det ska skrivas kontrakt med en spelare. Är det bara otur eller är det en skadebenägen spelare?

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
Sputnik: Ligger nog mycket i det du skriver. Iofs så hade han ju varit skyttekung i HA med rätt inställd bössa 😂

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.