1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614789 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1950871

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
mikenomad: angående gnaget och storstadsklubbar så tycker jag att det är dags för förändring. Vi småklubbar ska bli fler i SHL och inte fler storstadsklubbar. Visst, vi behöver nått större lag från holmen och nått från Götet för publik och lule eller skellefte men sedan bygger vi med mindre lag med bra fans. Om SHL ska bli en folkfest så borde fler av oss bonne lag från åkern få vara med. Nu är det några lag som cementerats i tabellen och som blivit kvar sedan tidernas begynnelse. Blir rätt tråkigt ...

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
Charliejfz: lag som har publik och bra organisation ska ha större chans att kunna gå upp..fler lag i SHL. 4 lag till får plats..roligare..mer fans..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.