1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1950884

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
Tikkare: håller med. Lagen som är i shl nu hör hemma där. Örebro och Mora är jag kanske lite mer skeptisk mot, speciellt Örebro. Men jag tycker att modo, AIK, björklöven och även om det tar emot att säga så hör även Leksand in i shl. Då blir det lagom spridning på klubbarna i landet, jävligt mäktiga derbyn för alla lag och större möjlighet för klubbarna att växa ekonomiskt.

Helt ärligt, vem här saknar inte att möta modo? Utöver 3 garanterade poäng var det ju riktigt roliga matcher också.

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
Öndulat: En gång i tiden var högsta serien indelad i norra och södra med 10 lag i varje, och dom bästa till slutspel. Många derbyn och intressanta lag.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.