1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1951169

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: han visade sin kapacitet i början av säsongen, han har vad som krävs för att bli en matchvinnare. Sedan tror jag att han kanske inte är van vid ett så slappt försvarsspel, så han vågar inte gå fullt ut på varje puck utan hamnar lite på mellis för ofta.

Experterna lyfte ju honom som en av seriens viktigaste och bästa värvningar, och jag tror inte att dom baserar sina uttalanden endast på ett slutspel för sju år sedan.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: Många experter har ju ofta ganska fel ;-)

Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: Ok. Jag minns att jag togs lite på sängen av hans fantastiska slutspel 2012 eftersom han inte stuckit ut som nån stormålvakt i mina ögon innan dess.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer