JonteD: Får väl ändå säga att det blivit en uppryckning sista två matcherna! Helt ok match idag men måste bli mycket hetare vid målchanserna. Måste få igång målskyttet bara! Brattström gör som även Freddan tyckte en riktigt bra match. Söderberg finns det en hel del att önska sig mer av... Hade inte mycket rätt idag... Bättre att slänga in nån junior. Kan inte vara sämre... Hoppas nu att Wedin, Blomberg o Albin Carlsson snart träder in!
Bara jag som börjar tycka att det är liiite jävla segt att torska varenda match? Bra match på det stora hela, men så sjukt ineffektivt. När är World Cup tillbaka?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer