1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1951570

Sv: Apropå nånting...
Bara jag som börjar tycka att det är liiite jävla segt att torska varenda match?
Bra match på det stora hela, men så sjukt ineffektivt.
När är World Cup tillbaka?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: skitpsyke på hela laget förutom Brattström. Man har verkligen givit upp all heder. Det blir en jävla bedrift att försöka sparka igång det här laget lagom till kvalet. Är Freddan kvar när kvalet börjar eller har Sjödin tagit över rodret? 11 raka torsk är så ruggit pinsamt, det ser ut som att vi redan spelar i en lägre division.

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Det borde väl ses som en skräll nu om vi lyckas vinna en enda match till innan kvalet, och f.ö tycker jag Brattström ska få fortsatt förtroende.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.