OlliJanne: WC-Wedin kom ju in från lång skadefrånvaro i slutet av förra säsongen också. Grym genom kvalet mot KHK. Men oroväckande att det dröjer. "Slutet av januari" är nu början på mars, och jag har inte hört något om att han snart är helt fit-for-fight. Vad händer?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men oroväckande att det dröjer. "Slutet av januari" är nu början på mars, och jag har inte hört något om att han snart är helt fit-for-fight. Vad händer?