TIK-Lund: Dom flesta mål brattström släppt in senaste matcherna har han varit täckt framför mål, ingen Timråspelare gör något, det är TOTALT hjärndött, dom bara står där och skymmer.
Synct: haha alltså den här domaren. Det är som att man vill att Örebro ska få träna PP i deras slutspelsjakt. Söderbergs klubba är inte i närheten av örebrospelarens handske, han får två minuter för att örebrospelaren åker ifrån honom.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.