1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1954160

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Hellre det och gå plus än tro på 4000-4500 och gå eventuellt minus. 4011 snitt i år, ödmjukt

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Freddans inför Skellefteå ikväll:
"Skellefteå är tuffa motståndare. De och Djurgården spelar med högsta farten..."

Tyckte det där med Djurgården lät bekant så jag snokade upp hans inför snack från borta matchen mot Rögle sist:
"Rögle är det lag som tillsammans med Djurgården har högst intensitet i sitt spel..."

Djurgården är tydligen måttstocken och alla lag vi möter för dagen är tydligen lika snabba och intensiva som dem, kan vi önska samma utgång som mot Rögle borta också?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...