1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1954172

Sv: Apropå nånting...
Freddans inför Skellefteå ikväll:
"Skellefteå är tuffa motståndare. De och Djurgården spelar med högsta farten..."

Tyckte det där med Djurgården lät bekant så jag snokade upp hans inför snack från borta matchen mot Rögle sist:
"Rögle är det lag som tillsammans med Djurgården har högst intensitet i sitt spel..."

Djurgården är tydligen måttstocken och alla lag vi möter för dagen är tydligen lika snabba och intensiva som dem, kan vi önska samma utgång som mot Rögle borta också?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Ok, då kan vi förutspå inför-match-kommentaren mot AIK: "AIK är det lag som tillsammans med Djurgården oftast spelar på Hovet" 😉

Sv: Apropå nånting...
Wedin får spela med Bilmos och madsen. Tror de kan bli bra, Bilmos är ju het som mordors eldar just nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...