TimraStockholm: inte lätt med alla jävla skador. Tycker dom kämpar så gott det går..oturen grinar oss i fejjan oxå. Som på typiskt Timråvis. Det är i kvalet vi ska va bäst. Sen skiter jag i hur mycket dom förlorar med fram till dess
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tycker dom kämpar så gott det går..oturen grinar oss i fejjan oxå. Som på typiskt Timråvis.
Det är i kvalet vi ska va bäst. Sen skiter jag i hur mycket dom förlorar med fram till dess