1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1954719

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Sputnik: Nä där har du en poäng men detta SKA vi klara ut iaf hyfsat gott om tid att ladda upp batterierna o få tillbaka flertalet spelare innan första och viktigaste matchen denna säsong vi vinner första o sen rullar det vidare mot nästa säsong i SHL som förhoppningsvis blir betydligt roligare än denna . En gång tikare alltid tikare Forza tik Forza. Undrar vad som är fel på Svedberg nån som vet något om det ???? En Svedberg i toppform tar allt men ett stort ? Vad händer

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Mappa: Men vi har inte haft någon Svedberg i toppform, han kanske gör en riktig bra insats var 5:e match, jag vill VERKLIGEN att Brattström är våran 1a keeper i kvalet.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.