1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1954751

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Rip Kirby: 2012 var för 7(!!!) år sedan. Om du kollar räddningsprocenten dom senaste åren för Svedberg ser det inte så jättebra ut.(Defintivift inte stjärnstatus) Svedberg i ett kval ser jag som väldigt oroväckande då han har tydliga brister som våra kval motståndare kan genomskåda hur lätt som helst varelse han var bra för 7 år sedan eller ej.

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Timråik123456: Jag vet att det var länge sen Svedberg nådde dom höjderna, men jag kan tycka att i alla fall inledningen av den här säsongen lovade mer då han i stort sett spikade igen i en rad matcher. Vad har Brattström visat, egentligen? Några vackra TV-räddningar som mot Örebro näst senast, inte mer. Han har inte kunnat spika igen på samma sätt i alla fall som jag ser det.

Sedan kan inte Drugge få fortsatt förtroende med samma felprocent som han har just nu. Men det är en helt annan historia som vi säkerligen får anledning att återkomma till...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.