1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614812 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1954838

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
TIK-Lund: Ja tyvärr kan backsidan bli lite lurig . Men måste ju bara stärka upp rejält om vi ska vara med i leken!
Gallo hoppas jag verkligen blir kvar. Och får ju hoppas på ett år till med Hållander vilket vore guld.
Olofsson är dock förlorad men känns inte så stor skada att han försvinner med tanke på hans prestation. Nåt säger mig att Palmberg kommer att lämna.
Sen har man hört att flera tunga kontrakt kan landa in om vi klarar kvalet o det låter ju positivt.
Och mer pengar ska vi ju rimligen ha att värva för.
Skulle vara så oerhört skönt att få städa bort dessa ohyra till Råttjävlar i kvalet o ta ett kliv uppåt nästa år i hockeyfinrummet!
Och nåt annat finns bara inte...

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Timråit H-sand: Den är riktigt klurig alltså... Vi har ju bara en back av alla de med kontrakt som kan bära ett backpar i nuläget.

NY - NY (Typ Sebbe Erixon?)

Hålarsa - Vemfansomhelst men kanske Kinnvall?

Ohårdegård - NY (KANSKE JalleJanne?)

Extra - Falcon

Utlåning - Druggels (Kanske att Druggels kontrakt möjligtvis går att lösa?)

Resten - J20 spelare typ Nielsen/Landin/Englund.

Ser ändå helt okej ut... Ska bara klara dedäringa jäkla kontraktet först...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.