+ 2
Inlägg: 1954838
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Timråit H-sand: Den är riktigt klurig alltså... Vi har ju bara en back av alla de med kontrakt som kan bära ett backpar i nuläget.
NY - NY (Typ Sebbe Erixon?)
Hålarsa - Vemfansomhelst men kanske Kinnvall?
Ohårdegård - NY (KANSKE JalleJanne?)
Extra - Falcon
Utlåning - Druggels (Kanske att Druggels kontrakt möjligtvis går att lösa?)
Resten - J20 spelare typ Nielsen/Landin/Englund.
Ser ändå helt okej ut... Ska bara klara dedäringa jäkla kontraktet först...
NY - NY (Typ Sebbe Erixon?)
Hålarsa - Vemfansomhelst men kanske Kinnvall?
Ohårdegård - NY (KANSKE JalleJanne?)
Extra - Falcon
Utlåning - Druggels (Kanske att Druggels kontrakt möjligtvis går att lösa?)
Resten - J20 spelare typ Nielsen/Landin/Englund.
Ser ändå helt okej ut... Ska bara klara dedäringa jäkla kontraktet först...
Gallo hoppas jag verkligen blir kvar. Och får ju hoppas på ett år till med Hållander vilket vore guld.
Olofsson är dock förlorad men känns inte så stor skada att han försvinner med tanke på hans prestation. Nåt säger mig att Palmberg kommer att lämna.
Sen har man hört att flera tunga kontrakt kan landa in om vi klarar kvalet o det låter ju positivt.
Och mer pengar ska vi ju rimligen ha att värva för.
Skulle vara så oerhört skönt att få städa bort dessa ohyra till Råttjävlar i kvalet o ta ett kliv uppåt nästa år i hockeyfinrummet!
Och nåt annat finns bara inte...