TIK-Lund: Skulle behöva en PP och en Hårding där bak
Inlägg: 1954851
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Gorkyman: Får vi in Erixon i laget så tror jag han och Kinnvall räcker gott i PP!
Själv skulle jag faktiskt väldigt gärna se en JalleJanne fast liiite bättre i avvägningarna, Rahimi typ, kanske en Transatlant?
Annars tycker jag att Jens Westin har utvecklats till en jäkligt stabil SHL back. Tror han har kontrakt över nästa säsong dock
Själv skulle jag faktiskt väldigt gärna se en JalleJanne fast liiite bättre i avvägningarna, Rahimi typ, kanske en Transatlant?
Annars tycker jag att Jens Westin har utvecklats till en jäkligt stabil SHL back. Tror han har kontrakt över nästa säsong dock
+ 1