+ 7
Inlägg: 1954858
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Timråit H-sand: Problemet med junisar är ju att dom kan blanda högt och lågt. Men det gör ju även Kinnvall, men jag håller med Nielsen har överraskat!
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Skönt att höra som Skellefteå-supporter! 👍❤️
Länkar:
Glädjebeskedet för Timrå efter målvaktspaniken ? Brattström finns tillgänglig mot Malmö: "Mår bra"
Glädjebeskedet för Timrå efter målvaktspaniken ? Brattström finns tillgänglig mot Malmö: "Mår bra"
+ 20
Har man haft prestige i det hela att inte ta upp nån juniorback med tanke på att de kan slå ut flera andra backar. Man börjar ju undra?
Måste ju köra med de bästa! Tyvärr har det ju vart lite si o så med uttagningarna kan jag tycka med målvaktsbiten o även vad gäller back o forwardsuttagningar. Typ Drugge o Blomberg som bl.a borde fått spela mer.
Sebbe Erixon kommer nog om vi blir kvar. Och det är ju en stabil SHL back i alla fall. Skulle dock behöva en till i klass med Hampus.
Blir inte Jalle kvar så gärna nån annan finne kanske. Gärna nån i stil med Pasi Petriläinen😁😁😁! En personlig favorit från början av 2000-talet 👍!
Blir intressant att följa. Men först gäller det att borsta bort ohyran!!!💪