Kulltorp: Gallo skall va kvar!! Visst han är bra 10 procent av säsongen, men han växlar upp när det börjar gälla nått. Precis en sån man vill ha i slutspel. Inte spelare som åker och gömmer sig men kan ha producerat under säsongen.
Inlägg: 1955079
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Sputnik: Då kanske vi ska låna ut han de andra 90 procenten av säsongen, slippa betala lön, och sedan ta tillbaka han inför ev. slutspel/kval?
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Sputnik: då har jag mycket hellre spelare som ger 90 procent av säsongen och e.v slipper kval. En som bara är bra 10 procent av säsongen ska BORT!
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Sputnik: samtidigt skulle man kunna argumentera för att det är just tack vare dom här spelarna som bara är bra 10% av säsongen som har gjort att vi är där vi är idag.
Men det kanske är fel säsong för att klaga på spelarmaterialet.
Men det kanske är fel säsong för att klaga på spelarmaterialet.
+ 2