Är det något oskrivet som gör att boyce och berglund får förlängt oavsett vad som händer? Förstår att dom är kulturbärare men om inte spelet är på tillräckligt hög nivå borde dom få hitta annan klubb, eller har jag missat något? Eller är dom kvar för dom är billiga och ger mer utrymme för andra spelare?
Inlägg: 1955172
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Öndulat: Jag hoppas och tror nog att dom får lämna efter den här säsongen. Dom håller verkligen inte på denna nivå tyvärr så allt annat vore konstigt!