1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1956035

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Måste också säga att jag gillar Laxens inställning när han blev intervjuad i ST för ett tag sen. "Det är såna här matcher man längtar efter som gäller nått, hellre kvalspel än ingemansland"

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Vad har han för alternativt svar då? "Hjälp jag bajsar på mig av skräck inför kvalet". Känns rätt klyschigt svar men jag hoppas verkligen det är så hela laget känner och att vi går ut och ger AIK en sån jävla läxa i match 1, hemma att de faan tappar tron på sig själva

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: tänk om säsongen varit slut om 2 matcher(eller är det 3 kvar?). Fan vad tråkigt det hade varit. Tråkigt om vi åker ut också men ska man se något positivt med det hela så kommer glädjen efter ett vunnit kval överstiga glädjen att "vinna" säker mark med hästlängder. Pirrig period nu framöver, men rolig!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer