1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1956786

Sv: Apropå nånting...
Öndulat: Satsar som vi gör? Vi har inte värvat några stjärnor,inte som leverat på stjärnnivå från shl eller liknande utländsk nivå-liga. Det skulle vi aldrig ha råd med heller. Vi har värvat spelare på bra hockeyallsvensk nivå. Thats it. Om ni vill kalla det någon "storsatsning" så får ni väl göra det. Blir inte mer rätt för det. För det är med eran shl nivå mätt,och med Leksands nivå mätt,närmare en budgetsatsning en än storsatsning. Jämfört med oss själva och det vi värvat tidigare är det dock en bra satsning i år.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
kallea71: Ni handlar spelare för pengar ni inte har, det är väl en satsning oavsett vart spelarna kommer ifrån?

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer