Gorkyman: men Timrås PP är ju ett mysterium. Man har ett allsvenskt spelarmaterial men försöker spela ryskt klapp-klapp spel och man är fan närmare att passa pucken upp på läktaren än att skjuta pucken i mål. Hur tänker man?
Inlägg: 1957321
Svarskommentarer
Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-03-14
{8671}:
Sluta gnäll på vårt PP. Är väl det som hållit SHL-klass i år.
Sluta gnäll på vårt PP. Är väl det som hållit SHL-klass i år.
+ 1