Sputnik: Framför allt måste vi vara med resoluta! Det ska vara 110 procent i VARJE närkamp från i kväll och kommande vecka. Ingen jävla underskattning nu!
Som ja sagt tidigare!!! ÖDMJUKHET!!! Vi är inga VÄRLDSMÄSTARE!!! Oskarshamn har vinden i ryggen och är hyperfarliga i varje anfall... Glöm första... KOM IGEN TIMRÅ IK!!!
Woody Jokinen: Lika aggressiva som vi varit i anfallszon har vi varit passiva i egen zon. Det är som att spelarna är kameleonter som ändrar skepnad och karaktär beroende i vilken zon de befinner sig.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.