Herminator: Det är bra att vi får hål på Rifalk
Inlägg: 1961521
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
TimraStockholm: va i helvete! Spelar ju ingen roll om vi sätter in fjorton målvakter när det är så här.
Fy fan.
Fy fan.
+ 1