Synct: nu är det inte allt för lätt att kontrollera puckar med klubban sittandes på knä. Intentionen var att vispa ner den i hörnet. Men det gick åt helvete.
Det låter som om jag försvarar Svedberg. Tvärtom, egentligen. Jag hade föredragit Brattström eftersom Svedberg har varit så dålig i år. Men lite nyanserat kan man ändå se på ingripanden.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det låter som om jag försvarar Svedberg. Tvärtom, egentligen. Jag hade föredragit Brattström eftersom Svedberg har varit så dålig i år. Men lite nyanserat kan man ändå se på ingripanden.