Sputnik: Bedrövligt att Gallo utgått nu när Olofsson vaknat till liv. Inte för att de ska spela i samma kedja, men för att laget ska få en bredd av olika kompetenser. Hoppas Gallo är åter till nästa match.
Sputnik: Det märks att Olofsson funkar betydligt bättre på allsvensk nivå. Han kan utmana och skapa yta vilket blir väldigt viktigt i de här matcherna. Vi får se om Olofsson lyckas hitta ett spel som funkar i SHL...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.