lincoln: Men herrejävlar vad skön vinst. Så fruktansvärd jävla skön vinst. Det här känslan är en sån där grej som det är omöjligt att förklara för någon som inte har ett hjärta som bultar för ett lag.
Om vi var värda vinsten? Mest troligen eftersom vi gjorde fler mål. Men spelmässigt - njaaa. Oskarshamn var giftigare och bättre större delen av matchen. Fanns oerhört mycket som vi visade upp i dag som framkallar hjärtinfarkter. Kändes som en given torsk från 0-1 fram till förlängningen. Tyckte att Timrå började spela upp sig först i förlängningen.
Ganska skönt att slippa höra Freddan prata om "Vi måste sätta försvarsspelet bla bla", som så många gånger förr. Nu pratade han om justeringar istället. Finare ord för "sätta försvarsspelet", men skönt att slippa mantrat han tuggat hela säsongen.
Men va faan; oavsett vilket - vi knep första matchen. Tre återstår.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.