VI ÄR TIMRÅ IK OCH VI GER ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG UPP!!!! 0-1...1-2..2-3..3-4... ÖDMJUKHET... Hatten av för Oskarshamn ikväll.. Nu kan man gå ut imorgon... Ny match i Be'Ge Arenan i Oskarshamn på freda!! Timrå IK va Oskarshamn 1-0... FAN VA DÄ RINN LÄTT IKVÄLL!!!! FORZA TIMRÅ IK i vått och torrt ALLTID ❤❤❤
Tycket nog berömmet för underhållningen ska gå till iko som bjuder upp och gör en intressant match av detta. Timrå kommer undan med blotta förskräckelsen i tre perioder men är starkare i övertid.
Intressant att se vart detta tar vägen, viker iko ner sig eller växer dom av att ha varit nära?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.