+ 5
Inlägg: 1961809
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: Tror inte "här i sundsvall" var en pik alls, dom skulle flyga hem idag, dom bor säkert i Sundsvall, vilket även 95% av Timrås lag gör.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Mycket kan man säga om matchen och flera spelares insatser. Men, det positiva:
1) 1-0 i matcher till oss.
2) Tifot, introt och inramningen. Toppklass!
3) Gustav Nielsen. Wow. Bäste back och det är inte han som ska vara bäst i en sån här match.
3 vinster kvar. Vad som än krävs! Jag skiter i hur det ser ut bara det är vi som tar den fjärde segern.
1) 1-0 i matcher till oss.
2) Tifot, introt och inramningen. Toppklass!
3) Gustav Nielsen. Wow. Bäste back och det är inte han som ska vara bäst i en sån här match.
3 vinster kvar. Vad som än krävs! Jag skiter i hur det ser ut bara det är vi som tar den fjärde segern.
+ 4
Sen det här med att dom är ett bättre hockeylag och att dom kommer att vinna...jag känner igen det från någonstans...O...Ove hette han tror jag? Molin? Oskarshamns coach förresten, han verkar vara mer intresserad av att få in billiga pikar (”det var en bra match här i Sundsvall”) än att analysera matchen. Det kan dom gärna fortsätta fokusera på.