+ 1
Inlägg: 1961828
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Öndulat: Har kollat lite repriser och herregud, "försvarsspelet" var t.om ännu värre än jag minns det från läktaren. Jävlar vilka öppna landskap!
Annars är ju såna här segrar mentalt sköna eftersom man vet hur jävliga de är för motståndarna. Fast det vill till att det ser ohyggligt mycket bättre ut i morgon annars blir det här jobbigt
Annars är ju såna här segrar mentalt sköna eftersom man vet hur jävliga de är för motståndarna. Fast det vill till att det ser ohyggligt mycket bättre ut i morgon annars blir det här jobbigt
+ 3
Hur är känslan idag för er? Jag känner mig nervös men försiktigt hoppfull. Vi borde inte ha vunnit igår men gjorde det ändå, någon farbror på ett moln av östrands rök måste ju vaka över oss? Känns iallafall som att någon högre makt vill att det här ska gå vägen för oss.