+ 2
Inlägg: 1961838
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: Jag håller med om att Olofsson har en del att lyfta fortfarande. Men jag vidhåller att han såg bättre ut igår jämfört med tidigare. Att han kan spelfördela vet vi. Det handlar nog mycket om att lyckas med detaljer. Jag håller absolut inte med om att man ska bänka honom. Om vi ska prata om bleka spelare så var Palmberg en stor besvikelse igår.
Sen om man ska peka på svagheter i gårdagens match så kan man titta på tekningarna. Oskarshamn vinner dubbelt så många tekningar igår och fick börja med pucken alldleles för ofta. Tekningarna måste bli bättre.