+ 5
Inlägg: 1961922
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
RunarUp: Mycket bra summerat. Till match två vill jag se ett betydligt "tråkigare" spel, i synnerhet i egen zon. Gärna en extravarv, på gränsen till omständligt. Hawaiihockey gynnar endast nu bevisat kontringsskickigliga IKO. Sedan det med uttalanden från Nilsson och finnen: det ju saker dom MÅSTE säga. Ingen missade att Timrå tog mer kontroll ju länge matchen led. Det sagt hade de ett skott i stolpens insida. Huga!
+ 3
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Hoppas nu samtliga 5902 personer kommer tillbaka på söndag + ytterligare 98 rödvita själar.
+ 10
Jag vill jag se ett mycket bättre organiserat Timrå där man hellre tar ett extravarv i egen zon än chansspelar med diagonalpass i egen- och i mittzon. Har vi bara tålamod och är noggranna så tror jag våra chanser ökar högst väsentligt.
Även om det inte var tydligt igår så är jag övertygad om att vi har en rätt överlägsen spelartrupp och att i det läget gå med på att byta chanser fram och tillbaka gynnar alltid det på papperet sämre laget.
Så fokus och tålamod är mina nyckelord för att detta ska gå vägen.
Alltid rött, alltid rätt!