{8399}: Vete tusan om jag håller med. Han stod för ett par bra räddningar senare i matchen, men jag vet inte om det väger upp för att bjuda motståndarna på en ledning i en så viktig match. Att Timrå fick jaga från början får Svedberg ta på sig, och det är klart det blir skakigt i försvaret när man inte vet om man kan lita på att målvakten inte oprovocerat slänger ut pucken mitt i slottet.
Överlag så har försvaret sett tryggare ut med Brattström i målet, och just nu är det trygghet som behövs.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.