1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614721 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1962055

Sv: Apropå nånting...
She: hoppas på leksand här, bättre för hocky Sverige

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
She: Från ett Timråperspektiv tror jag det är bättre om Mora håller sig kvar. Det är samma visa varje säsong. Lika stor (eller liten) påse pengar, halva laget importer och garanterat någon av de fyra sista platserna i tabellen.

Svårt att inte ha medkänslor för de engagerade Leksandssupportrarna men så länge de Leksand som förening håller på med ekonomiskt tvivelaktiga affärer vill jag inte se dem i SHL.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.