She: Från ett Timråperspektiv tror jag det är bättre om Mora håller sig kvar. Det är samma visa varje säsong. Lika stor (eller liten) påse pengar, halva laget importer och garanterat någon av de fyra sista platserna i tabellen.
Svårt att inte ha medkänslor för de engagerade Leksandssupportrarna men så länge de Leksand som förening håller på med ekonomiskt tvivelaktiga affärer vill jag inte se dem i SHL.
Johan J: Det gånger Leksand huserat i högsta ligan sista 10-15 åren har de väl alltid parkerat i botten och allt som oftast åkt ur direkt..... oavsett satsningar
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Svårt att inte ha medkänslor för de engagerade Leksandssupportrarna men så länge de Leksand som förening håller på med ekonomiskt tvivelaktiga affärer vill jag inte se dem i SHL.