Jåkkinen: Han skrev att Oskarshamn var mediokert?
Inlägg: 1962940
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
modomille: Mm, vad tror du kulltorp tycker om vårat spel när han anser att Oskars är mediokra? Jag tror han tycker att vi är ofantligt dåliga som inte presterar bättre mot detta motstånd.