Öndulat: Är du rädd om skattepengarna bör du nog jobba för att föreningen lämnar kommunen.
Inlägg: 1963162
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
oldboy: haha ja förmodligen. Men nu då dom redan spenderat en massa miljoner på att köpa arenan så får dom inte tillbaka en krona av de vid en flytt till Sundsvall :) dessutom skulle arenan stå helt utan någon som tog hand om den.
Hur skulle de bli med hockey gymnasiet vid en flytt?
Hur skulle de bli med hockey gymnasiet vid en flytt?