Inlägg: 1963165
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Godmorgon alla ! Någon som vet hur man bokar sittplatserna för 100kr? Står att det finns men när jag ska boka dom finns dom inte?
Hur skulle de bli med hockey gymnasiet vid en flytt?