1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614726 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1963202

Sv: Apropå nånting...
tjobba: Finns ströplatser på sitt kvar för 100 kr st, därefter är det 210 el 300 som gäller.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Vet inte om någon redan har nämnt detta, men det året som Karlskrona kvalade sig kvar relativt "enkelt" mot AIK så stog det också 1-1 i matcher innan Karlskrona vann 3 raka. Något ännu mer intressant är att dom 2 första matcherna vanns med uddamålet varav en i sudden (period 6). Är ganska lika nu...

Det känns jobbigt just nu. Men vafan, 1-1 i matcher är väl inget negativt?? Förra året låg vi under med 2-0 i matcher, det gick ju ändå?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.