+ 3
Inlägg: 1963204
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
palleparling: den stora skillnaden är väl att i år är det Oskarshamn som spelar som Timrå IK gjorde och Timrå IK spelar som Karlskrona gjorde ifjol. Men inget är förlorat än!
Det känns jobbigt just nu. Men vafan, 1-1 i matcher är väl inget negativt?? Förra året låg vi under med 2-0 i matcher, det gick ju ändå?