Om det tar så hårt som Palmberg signalerar då har engsund en framtid som boxare. Att kunna knocka någon med en vänster när man står på skridskor är imponerade. Snacka om att alla skulle vara rädd för engsunds snabba korta vänster jabb.
Rytter: men din tröttsamma rättahaverist-modolid. Räcker det inte med diskussionerna i er egen bok? Var inne är och skummade lite, jeez...trodde jag hade råkat hamna på "Domarsnack". Ni är verkligen ett speciellt släkte. Brrrr.
Bryt ihop och kom igen. Vi torskar säkert på tisdag.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Om det tar så hårt som Palmberg signalerar då har engsund en framtid som boxare. Att kunna knocka någon med en vänster när man står på skridskor är imponerade. Snacka om att alla skulle vara rädd för engsunds snabba korta vänster jabb.