{8671}: "Du förvränger mina inlägg för att få en reaktion och det är roligt för mig att skriva med dig men det är inte roligt för någon annan. Därför tänker jag inte besvara dina påhopp. Grattis, du vann HELA diskussionen. Seså, somna om igen nu." Så låt det igår.
bestäm dig, ska du fortsätta provocera hit dom kan du väl ta det i en annan tråd? det är uppenbart att du vill provocera Rytter och fortsätta tjafsa, trodde vi var klar med det i denna tråd.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
bestäm dig, ska du fortsätta provocera hit dom kan du väl ta det i en annan tråd? det är uppenbart att du vill provocera Rytter och fortsätta tjafsa, trodde vi var klar med det i denna tråd.