1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614742 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1964289

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kulltorp: På det stora hela; becksvart, skitnödigt, värdelöst och katastrofalt dåligt. Makalös slät insats än så länge inställningsmässigt. Känns som att man nöjer sig med att ta röd och dumpa, sedan har man gjort sitt. Ingen som är intresserad av kampen, farten och viljan att göra mål.

Kändes lite som om Hållander bara bestämde sig för att ta tag i skiten precis innan målet. Det var tack vare hans jobb som målet föll.

Freddan pratar ofta om att få spelarna att slappna av och inte känna pressen. Men jag undrar jag om han inte säger en sak, men visar en helt annan. Känns inte som att han verkligen får fram det ordentligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.