1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1965133

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kulltorp: Sjödin kanske var fel val... Timrå skulle givetvis ha tagit in 30 läktarcoacher;)

Älska Timrå IK i med och motgång.

I kväll sätter jag degen på 0-5.

Oddsen ger tre små Explorer.

Svarskommentarer

Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Tog och gjorde mig en blogg där jag tänkte skriva mina tankar och åsikter och annan skit som handlar om Timrå IK. Ibland är det jag vill skriva lite väl långt för det här forumet så tänkte att jag gör en blogg istället så behöver bara dom som vill läsa. Kommer försöka skriva nånting efter varje match iallafall så dom få som är intresserade kan titta förbi regelbundet.

Den är ful som fan just nu men ska snygga till den så gott jag kan så fort jag har tid att grotta ner mig. Hoppas ni tycker om den ändå! :)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.