Inlägg: 1966594
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8437}: Men dra igen..Alla till hallen på måndag. Vi har för faan en hemmamatch kvar för att hålla oss kvar i SHL. Det hade jag tagit alla dar i veckan för 1 månad sen.
Det är nu ALLA måste sluta upp för LAGET!!!
Det är nu ALLA måste sluta upp för LAGET!!!
+ 7
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
När Berglund inte orkar hålla Thelin på utsidan så måste han åtminstone haka å stoppa honom oschysst. BP är bättre att ta än att låta han vandra in sådär! För fan!
+ 4
Ses i allsvenskan nästa säsong. Hoppas inte en jävel går på matchen på Måndag