+ 7
Inlägg: 1966621
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kulltorp: Vi ger åtminstone aldrig upp. Nu jävlar ska det bli uppslutning på måndag och då vill jag se desperation från först nedsläpp. Oskarshamngr ju alla sina mål när vi spelar på säkerhet. Skit nu i det och ös på bara. Spela fysiskt ock åk skridskor så löser det här sig av sig själv🐽
+ 3
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Bara att hänga på låset till biljettsläppet, borde ske när som helst. "Högt tryck" redan där, fast det inte verkar finns något än.
Det är nu ALLA måste sluta upp för LAGET!!!